tirsdag 8. februar 2011

konkurranse på galskap og glede

Jeg liker å lage tøfler.
De til venstre ble strikka på min strikkemølle og var skummelt store da de var ferdige...
tovet de først 1 gang på 60* men fortsatt var de alt for store, så jeg tok en vask til...på ca 70* og perfekte ble de.... selvom de ble litt mindre enn jeg hadde tenkt.
Men det skulle jo være en strikkekonkurranse.... og man kunne jo tove tøfler også, så jeg fant ut at jeg skulle pynte dem
De ble pyntet med pelsgarn... og sendt inn til konkurransen....
og jeg venta spendt...

men de ble ikke godkjent fordi pelsgarn ikke skulle være med i konkurransen....

åååh...den som kunne lese alt..

men jeg hadde da enda et bidrag:

Jeg hadde strikka et par påskesokker også... oppskriften ble ikke fulgt til punkt og prikke, for da ville de fått en veldig lang lest, og de skulle hatt striper på foten.... men jeg hadde ikke gult sokkegarn...

vel.... jeg skal prøve å lage enda et par tøfler før fristen.....



Ingen kommentarer: