lørdag 1. januar 2011

romjul

Pulsvanter med fingre i angora


pulsvarmere i angora. Jeg hadde sett et mønster i familien, så her er første paret. mangler bare en heklekant rundt...og den kommer etterhvert

Et skikkelig inspirerende mønster, så jeg gikk løs på enda et par, men det ser ut til at jeg har fått litt ulik størrelse på de, så det blir nok to par.


Libby trengte også en klipp, så nå ser hun igjen ut som en puddel, skjønt hun liker ikke så godt å posere, så hun satte seg bare pent, og da jeg fikk henne til å stå for neste bilde ble hun "saved by the bell", for telefonen ringte og hun fikk hoppe ned.
Og jeg har hatt en tur til lille Talita i romjula...
her er den lille prinsessa på stellebordet



hun lukket øynene da jeg knipset, men se det fornøyde utrykket...rett før vi kan kalle det et smil nå...farmors lille prinsesse





Ingen kommentarer: