tirsdag 24. mai 2011

Marked i Grimstad

Lørdag 22. mai ...joda...jeg reiste avsted til marked, og fikk nå rigga opp et lite bord og dagen startet veldig bra....

men så.... det kan ikke sies å starte i det små heller, men det øsepøste ned med regn, og heldigvis fikk jeg lov å ta mitt lille bord inn under et telt...

men det var for sent, og hvem vil vel kjøpe våt ull...

så jeg gav opp å selge...

men andre hadde jo telt

og de som ikke trengte telt hadde også mye gøy å tilby

noen dro jo nytte av vannet.
Dette var ikke til salgs, men jeg syntes det var skikkelig flott

jeg kikka vel egentlig etter lavendel, men endte opp med å kjøpe rosenrot, så nå skal jeg til å lage tinktur....kanskje

Og så traff jeg noen skikkelig kreative folk... som hadde noe som var midt i blinken for ei knappegal dame som meg

Så jeg kom jo hjem med disse to håndlagede knappene også... kanskje ikke så godt å se bildet, for det skinner litt i den blanke lakken




1 kommentar:

Eva sa...

Mycke fint du har i bloggen :)