torsdag 17. februar 2011

genser til Libby

vi har jo vinter..... og puddelpelsen floker seg når den blir våt, så her var mye floker......

og uten pels blir det kaldt, så jeg tenkte jeg ville prøve å strikke en genser til Libby



jeg hadde ikke noe mønster, men satte i gang på strikkemølla mi....
strikka rundt og rundt til jeg syntes det var nok, og så frem og tilbake på det som skulle bli bakstykket.
og så litt lenger og litt smalere på brystet.....
det ble noen masker ogjen mellom for og bakstykket som ble festet, og så samlet jeg for og bakstykke og strikket en liten vrangbord... og vips hadde vi en genser som passa helt perfekt til prinsessa mi.....






1 kommentar:

Jorun sa...

Så fint med strikket genser til hunden. Jeg hadde også lurt på å strikke en til min Sindy, men hun er en stor hund (Golden retriver) og jeg vet ærlig talt ikke om jeg har tålmodighet. Strikking er ikke min sterke side...