onsdag 8. desember 2010

gleder meg til jul

Det største i livet mitt for tiden er Talita, og derfor gleder jeg meg veldig til jul, for da skal jeg besøke henne igjen


Jeg har strikket sett av superwash ullgarn. lue og smetteskjerf med "pels"-kant. det følger også med et par votter. selger hele settet for 200,-
passer ca 6-12 mnd



Dame lue i lilla superwash og "pels" Sjekk ut øreklaffene. selges kr 130,-




Så har jeg farget angoragarn.... med cool-aid, og ble godt fornøyd med resultatet





Svart damelue med "pels" strikket av ull så den må håndvaskes. kr 130,-




1 kommentar:

Beth sa...

Ååå, en vakker liten bestemors tulle...
Verdens fineste julepresang. Og hun er vel heldig som har en bestemor som er såå flink med strikkepinnene, blir nok mye fint til denne frøkna vil jeg tro?
Tror jeg må titte litt mer etter en god lue inne hos deg, kjenner det er kaldt å ha så kort hår, ikke vandt til det jeg vet du...
Fryser på ørene nå når det er 17-20 grader ute... Og med en lue strikket av deg vet jeg at jeg hadde blitt såå fin! :-)

Klem til deg...