fredag 2. april 2010

Nå har det klikka

Nå er jeg i gang med den nye lys-forma mi





Jeg kjøpte forundringspakke hos panduro...



Der var denne flotte steinen og disse grønne perlene og svart metalltråd.....



Det var umulig å finne svarte ringer og låser, så jeg har måttet surre ståltråden sjøl...men resultatet ble greit nok...










Jeg er veldig kreativ, men ikke alt jeg forsøker meg på er like vellykket...det siste jeg har fått satt i gang med nå er å smelte stearin og støpe lys.







Jeg kjøpte noen poser med stearin i forskjellige farger for maaaaange år siden, og endelig har jeg fått støpt et lys da.

og siden resultatet ble så som så har jeg nå kjøpt ei skikkelig lysform.....




kanskje noen blir til salgs etter hvert, men ellers tror jeg det er like økonomisk

1 kommentar:

Beth sa...

Du Jan-Mette, du Jane-Mette, er det noe du IKKE kan?
Det tror jeg ikke...
Ingenting stopper deg fra å prøve det meste,
og du lykkes med alt også?
Moro...:-)

Fortsatt god påske til deg og dine...
Og en klem til Libby!

Klem Beth...